بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم
سرخط خبرها

وزش باد شدید در مشهد ادامه دارد | سرعت وزش باد به ۴٠ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید (۲۸ تیرماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۴۹۳۶
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
وزش باد شدید در مشهد ادامه دارد | سرعت وزش باد به ۴٠ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید (۲۸ تیرماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز وزش باد در مشهد نسبت به روز گذشته بیشتر خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که سرعت آن در مشهد به ۴٠ کیلومتر بر ساعت برسد.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با دمای هوای ١٧ درجه و شهرستان داورزن با دمای هوای ۴١ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های بجستان با سرعت ۶٨ کیلومتر، سبزوار ۶۵ کیلومتر، تایباد ۶١ کیلومتر و مشهد ٢٩ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی میان ۲۲ و ٣٢ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ٣٢ و در خنک‌ترین ساعات به ٢١ درجه خواهد رسید.



کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز همچنان شدت و سرعت وزش باد در سطح استان ادامه دارد و در نواحی بادخیز جنوبی و شرقی استان همراه با طوفان گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و بروز خسارت است.

وی ادامه داد: برای امروز و فردا برای نیمه شمالی استان به ویژه در ارتفاعات شمالی غرب استان رگبار پراکنده باران و رعدو برق پیش‌بینی می‌شود. فردا از سرعت وزش باد به طور موقت کاسته می‌شود، اما از بعدازظهر روز جمعه، ۳۱ تیر، شاهد افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

حکمی تاکید کرد: امروز وزش باد در مشهد نسبت به روز گذشته بیشتر خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که سرعت آن در مشهد به ۴٠ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین در نیمه شمالی شاهد افزایش ابرناکی و احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر روی شاخص ١٨۴ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨٨ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های نخریسی با شاخص ٢٧٨، رسالت با شاخص ٢٢٠، تقی‌آباد و خیام جنوبی با شاخص ٢۶١ همچنان بسیار ناسالم، ایستگاه‌های سرافرازان، هفت‌حوض، خاقانی، خیام شمالی، و شهید آوینی در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد. همچنین ایستگاه الهیه در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و ایستگاه چمن در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->